@all
Begrijpelijk wanneer je geen bereik hebt, of slecht, dat het je begint te irriteren. Om nu te zeggen dat Vodafone er geen moer aan doet, is natuurlijk niet waar. Die vinden deze storing net zo vervelend als jij en ze zullen daar zeker hard aan het werk zijn om dit weer in orde te maken. Het ligt er maar net aan wat het is en of het dan 123 gemaakt kan worden. De klantenservice 6x bellen om te vragen hoe het er mee staat, is natuurlijk ook niet nodig. Als het weer werkt, of als er vorderingen zijn, dan zal Steven hier een melding maken, zoals hij al eerder op deze topic heeft aangegeven.
Nogmaals, ik begrijp best dat het vervelend is, heb zelf ook al eens een paar dagen zonder gezeten, door een antenne storing, en dat is knap lastig. Maar je zal echt moeten wachten, Vodafone is op de hoogte en ze werken er vast hard aan om het voor elkaar te krijgen. Zodra het weer werkt dan zal iemand van Vodafone het hier melden en probeer zelf in de tussentijd af en toe je toestel uit te zetten, en dan weer aan, dat kan ook wel eens helpen als het probleem is opgelost.
Succes in ieder geval en hoop dat jullie weer snel gebruik kunnen maken van Vodafone.