1
Vraag
2
Reacties
Sandy1987

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Storing Groesbeek: - niet mogelijk om te bellen. Error: niet aangemeld bij Netwerk

  • Ik kan sinds vanochtend niet bellen of gebeld worden. Telefoon geeft dan aan..niet aangemeld bij netwerk. Alles al geprobeerd maar werkt niet
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik ben gelijk naar onze technische dienst gegaan en zij zijn inmiddels ook op de hoogte van dit issue. Er is een storing gaande in Groesbeek waardoor er geen aanmelding op het netwerk is. Hopelijk is dit heel snel opgelost. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak @Sandy1987!

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Er is helaas nog geen update bekend over de oplostijd van deze storing. Het oplossen van de storing staat hoog bij ons op de kaart en we doen op de achtergrond ons uiterste best om de storing voor jullie op te lossen. Super sorry voor het ongemak en als er een nieuwe update is, dan delen wij deze uiteraard met jullie.

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels is de storing gelukkig opgelost. Ik ga dit draadje sluiten. 

Bekijk in context

41 Reacties 41
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi Sandy1987,
Welkom op de Community van Vodafone. Dat klinkt niet goed. Je geeft aan dat je alles al geprobeerd hebt. Wat en welke stappen bedoel je hier precies mee? Gaat het om een abonnement of prepaid? 

Sandy1987
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Alles wat op internet staat aangegeven. Naar netwerkinstellingen etcetera telefoon opnieuw aan zetten..als ik mijn wifi uitzet heb ik.ook geen verbinding met 3g of 4g

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helder, dankjewel @Sandy1987. Wat geeft de simkaart aan in een ander toestel en gaat het om een abonnement of prepaid? Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger. In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- Om welk simkaartnummer gaat het (begint met 893) 
Ik hoor graag van je! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens! Ik heb gelijk je nummer erbij gepakt. Ik zie geen blokkade op je nummer. Ik zie geen storingen of werkzaamheden in de omgeving. Kun je voor mij eens het toestel uitzetten voor 2 minuten uitzetten en daarna opnieuw opstarten? Ik heb je nummer van het netwerk gehaald en er opnieuw opgezet. Mocht dit niet werken, raad ik aan om een simwissel te doen in een van onze winkels. Neem hiervoor een geldig ID bewijs mee. Laat je weten of het gelukt is @Sandy1987

Sandy1987
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Helaas niet gelukt. Ik zal.morgen even langs de winkel gaan

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Top, laat je weten of het gelukt is @Sandy1987?

Sandy1987
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik stond net bij de school van mijn zoontje en het blijkt dat meerdere mensen hier i  de buurt dit probleem hebben...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat klinkt alsof er een storing gaande is in plaats van een probleem met de simkaart @Sandy1987. Enige wat ik kan adviseren is om dan de network check te doorlopen via: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml
Aan het einde kun je een onderzoek aanmaken. Ik raad aan dat andere mensen dit ook doen. Ik ga dit sowieso intern aankaarten vanuit hier. Dankjewel voor deze informatie! 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik ben gelijk naar onze technische dienst gegaan en zij zijn inmiddels ook op de hoogte van dit issue. Er is een storing gaande in Groesbeek waardoor er geen aanmelding op het netwerk is. Hopelijk is dit heel snel opgelost. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak @Sandy1987!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Heerlijk die snelle service van Vodafone 😉
Laten we hopen dat ze de storing net zo snel kunnen oplossen als Steven hier helpt 😎

Bibi1304

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier ook Vodafone in Groesbeek. Enig idee wanneer deze storing verholpen is?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas heb ik hier nog geen verdere info over @Bibi1304. Zodra ik meer weet, laat ik dit gelijk weten. 

Sandy1987
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het oplossen van de storing duurt anders behoorlijk lang...wanneer zal deze ong over zijn??

Isaisa200

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nog steeds geen 4G kan wel al bellen ook in Groesbeek 

Isaisa200

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer word dit opgelost? Duurt al de gehele dag joh! 

Bibi1304

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan nog steeds niet bellen 🤔

Isaisa200

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb je wel 4g ? 

Bibi1304

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee ook niet vanaf de middag niets meer

Isaisa200

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservice doet ook geen ene moer heb al 6x gebeld! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic