1
Vraag
2
Reageer en help mee
Mr_Klaas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Stoppen van commerciële aanbevelingen in de app

Is het mogelijk om alle commerciële aanbevelingen in de MyVodafone app te blokkeren?

Ik word helemaal gek van de aanbevelingen over Ziggo, RedTogether en gratis uitbreidingen etc. Jullie app meer een reclame folder dan een functionele tool om je abonnement te beheren.

 

Je kan die pop-up's wel wegklikken, maar zo komen steeds weer terug.

bijvoorbeeld

- priority

- betaal apps via telefoonrekening

- verhoog gratis je abonnement

- Stel je Ziggo pakket samen

 

Het zou mooi zijn als je daar een opt-out voor kan instellen. Ik wil geen ziggo meuk opgedrongen krijgen.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mr_Klaas 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat gek dat je zoveel reclame krijgt. Zelf krijg ik deze nooit, geen enkele opgedrongen reclame via My Vodafone app. Misschien komt het omdat ik in de app via Service en dan via Privacy Instellingen heb aangegeven geen enkele contact wenst met Vodafone, waaronder reclame. Je zou daar eens kunnen kijken of je daar alles op uit hebt staan. Wie weet helpt dit bij jou ook?

RoWi6870

Liefhebber
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 14Likes

 In ieder geval het priority verhaal zie ik ook in de Mijn Ziggo app. En inderdaad zie ik in beide apps en webpagina's genoeg verwijzingen naar Vodafone of Ziggo om beiden te koppelen en noem maar op. Daar helpen die privacy instellingen niet tegen, hier staat nagenoeg elke vorm op Nee. 

 

Hier helpt niks tegen of VodafoneZiggo moet hier zelf mee stoppen. 

 

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic