1
Vraag
2
Reacties
JohnG

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sms van Vodafone met nieuwe instellingen

De afgelopen 3 maanden krijg ik al 3 SMS gekregen met de volgende tekst :

Om optimaal gebruik van internet in het buitenland te maken, ontvang je zo straks nieuwe instellingen voor jou toestel. Deze hoef je alleen maar te accepteren, de rest gaat vanzelf. Wil je meer infornatie hierover, kijk dan op http://voda.fo/ne/apn.

Ik vertrouw niet. Kan iemand mij vertellen, wat ik moet doen?

Alvast dank
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi JohnG
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is natuurlijk wel erg vreemd dat je een sms krijgt als je al gewoon normaal je toestel hebt. Wat je eens zou kunnen doen is je SIMkaart uit je toestel te halen, 10 minuten je toestel uit te zetten, en daarna je SIMkaart er weer in en aanzetten. Als je dat hebt gedaan dan krijgt de SIMkaart een kleine reset en wie weet blijft het dan netjes op je toestel en krijg je dit berichtje niet meer.

Het kan namelijk zijn dat je instellingen niet goed staan, weet niet hoe lang je je toestel al hebt. Als je hem net hebt dan kan het zijn dat Vodafone je de juiste instellingen stuurt. Maar heb je hem al langer en werkt het gewoon dan zou ik er niet op klikken. Dus het is maar net wat en of. Probeer bovenstaande eens, wie weet lukt het.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi JohnG
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is natuurlijk wel erg vreemd dat je een sms krijgt als je al gewoon normaal je toestel hebt. Wat je eens zou kunnen doen is je SIMkaart uit je toestel te halen, 10 minuten je toestel uit te zetten, en daarna je SIMkaart er weer in en aanzetten. Als je dat hebt gedaan dan krijgt de SIMkaart een kleine reset en wie weet blijft het dan netjes op je toestel en krijg je dit berichtje niet meer.

Het kan namelijk zijn dat je instellingen niet goed staan, weet niet hoe lang je je toestel al hebt. Als je hem net hebt dan kan het zijn dat Vodafone je de juiste instellingen stuurt. Maar heb je hem al langer en werkt het gewoon dan zou ik er niet op klikken. Dus het is maar net wat en of. Probeer bovenstaande eens, wie weet lukt het.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het hiermee verholpen JohnG ?
JohnG
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het gedaan zoals Energieboy dat heeft aangegeven. Nu afwachten, of ik weer zo'n rare SMS krijg. Tot nu toe nog niets. Ik laat het jullie weten. ?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
JohnG fijn dat je nu niets meer ontvangt, laat het gerust even weten of het zo blijft.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic