1
Vraag
2
Reacties
Pierre940

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Slechte ontvangst in huis - kan niet registreren op het netwerk

 

Slecht ontvangst. Registreren gaat fout.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pierre940
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Andere huisgenoten hebben betere ontvangst. Buiten in tuin heb ik 2 streepjes. Dan heb ik internet. Heb bellen via WiFi aangezet. Dus voorlopig geen problemen. Zal op andere locaties  internet controleren. Dank.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Pierre940 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Bij slecht ontvangst in huis kan ik je adviseren om 4G over WiFi te activeren. Dan heb je beter bereik en anders, als het over internet gaat, gebruik wifi. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Pierre940
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Een kort maar krachtig bericht! Om de onderste steen boven te halen ben ik heel benieuwd of de slechte ontvangst het bellen betreft of de gehele Vodafone verbinding (data, SMS etc.). En ervaar je dit probleem enkel en alleen in jouw woning of ook wanneer je jouw woning buiten stapt? 

Verder geef je aan dat het registeren misgaat. Bedoel je hiermee het registeren voor My Vodafone of iets heel anders? Uiteraard ben ik ook benieuwd of je een foutmelding krijgt te zien bij de registratie. 

Pierre940
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Andere huisgenoten hebben betere ontvangst. Buiten in tuin heb ik 2 streepjes. Dan heb ik internet. Heb bellen via WiFi aangezet. Dus voorlopig geen problemen. Zal op andere locaties  internet controleren. Dank.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hebben andere huisgenoten ook Vodafone @Pierre940

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

We zijn inmiddels even verder @Pierre940. Hoe gaat het met de dekking en bellen over Wifi? Ervaar je op andere locaties ook problemen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic