sbroekhuizen
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Slechte dekking op adres en omgeving.

Goedendag,

De dekking op mijn adres en omgeving is al jaren niet de beste (Lees: Ook bij andere providers zoals bv. T-Mobile is de dekking hier zeer slecht).

Op het screenshot van de dekkingskaart (hieronder weergegeven) is duidelijk te zien dat er ook daadwerkelijk geen dekking is.

Het gaat hierbij om het noord-oostelijke punt van Heemskerk en Uitgeest, maar ook om het grote lege stuk ten oosten van Heemskerk.

 

msedge_EO4qyzIxbj.png

Ik heb al vaker contact gehad met Vodafone en er is destijds verbetering beloofd maar helaas na vele jaren is het nog steeds niet geoptimaliseerd. Netwerkcheck biedt geen resultaat.

 

Kan dit opnieuw onder de aandacht worden gebracht?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9019Reacties
  • 2893Oplossingen
  • 1940Likes

Hoi @sbroekhuizen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je geen goed bereik hebt, of helemaal niet. Op de website, waar je deze controle hebt gedaan, kan je ook een melding maken dat je slecht bereik hebt. Een speciale afdeling neemt het dan in behandeling en die koppelen het dan aan je terug. Dat is de meest beste manier om je melding door te geven. 

Dit is de pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml (onder de kaart, in het groene gedeelte kan je een melding maken!)

Netwerk checken of storing melden

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9019Reacties
  • 2893Oplossingen
  • 1940Likes

Hoi @sbroekhuizen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je geen goed bereik hebt, of helemaal niet. Op de website, waar je deze controle hebt gedaan, kan je ook een melding maken dat je slecht bereik hebt. Een speciale afdeling neemt het dan in behandeling en die koppelen het dan aan je terug. Dat is de meest beste manier om je melding door te geven. 

Dit is de pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml (onder de kaart, in het groene gedeelte kan je een melding maken!)

Netwerk checken of storing melden

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder.

Bekijk in context

sbroekhuizen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy 

Bedankt voor de tip!

Ik heb het ingevuld, hopelijk over 5 dagen meer informatie.

Uitgelicht topic

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de ni...

Geplaatst in Tips van Vodafone