1
Vraag
2
Reacties
Rietje001!

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht netwerk

Ik heb een slecht netwerk. Nu al mijn 3e nieuwe telefoon en ook een nieuwe simkaart van jullie. “Zoek vrienden” werkt niet buitenshuis. Google maps niet. Telefonisch vaak niet te verstaan etc etc…. Kunt u me helpen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rietje001! 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is natuurlijk heel vervelend. Het beste wat je kan doen is kijken op de site van Vodafone om te zien of er netwerk problemen zijn. Op deze pagina van Vodafone kan je dan ook aangeven dat je problemen hebt en dan gaan ze het voor je uitzoeken. Dat is de beste manier om te laten onderzoeken wat nu het probleem is. 

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe onze Network check en we helpen je verder. En heb je dit probleem in huis, dan zou ik 4G over WiFi eens proberen aan te zetten. Wat dit is, en hoe dit werkt, kijk hier

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rietje001! 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is natuurlijk heel vervelend. Het beste wat je kan doen is kijken op de site van Vodafone om te zien of er netwerk problemen zijn. Op deze pagina van Vodafone kan je dan ook aangeven dat je problemen hebt en dan gaan ze het voor je uitzoeken. Dat is de beste manier om te laten onderzoeken wat nu het probleem is. 

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe onze Network check en we helpen je verder. En heb je dit probleem in huis, dan zou ik 4G over WiFi eens proberen aan te zetten. Wat dit is, en hoe dit werkt, kijk hier

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic