Hoi @Aurinda
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Het gaat er natuurlijk niet om wat andere mensen herkennen, jij hebt dit probleem en dat is het belangrijkst. Wat andere hebben is nu echt niet zo belangrijk.
Bereikbaar zijn heeft met heel veel verschillende factoren te maken. De zendmasten van Vodafone, die kunnen vol zitten, storing hebben, de wind en/of regen, de omgeving, waar de masten staan enz. Maar ook je toestel kan natuurlijk op de lange duur een probleem geven. Het eerste wat je kan doen is je eigen simkaart uit je toestel halen en dan bij iemand anders in zijn/haar toestel te doen. En dan die van de ander in die van jou. Test en kijk of het aan je mobiel ligt of toch aan de simkaart (Vodafone). Is het je toestel of simkaart, ga dan langs een Vodafone winkel. Heb je het idee dat het daar echt niet aan ligt, ga dan naar de netwerk pagina van Vodafone en kijk of er werkzaamheden zijn, storing is of iets anders. Is daar nu niets op te vinden, dan kan je op die pagina ook een melding maken, goed omschrijven wat er aan de hand is en wat je exact ervaart, vermelding van je gegevens, wat je merkt in beeld betreft het netwerk, waar, welk toestel/type en je firmware versie van het toestel. Je vraag komt dat op de juiste afdeling terecht en die gaan de boel onderzoeken en kom bij te terug met een antwoord.
Dit is de beste manier om je eigen probleem proberen op te lossen.