1
Vraag
2
Reacties
RoeM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim en Esim op 1 telefoonnummer

Ik heb een telefoon waar een gewone simkaart in zit. Sinds vandaag heb ik ook een smartwatch waar ik gebruik kan maken van een esim. Is het mogelijk om een esim en sim kaart te hebben op 1 telefoonnummer. 

Het idee is dan dat als ik ga hardlopen, ik mijn telefoon kan thuislaten en toch bereikbaar ben op mijn standaard nummer. 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @M A Smits 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het antwoord is: nee, dit kan jammer genoeg nog niet bij Vodafone.
Eigenlijk heeft het niet zoveel zin om hiervoor een eigen topic te openen. Er zijn er al zoveel aangemaakt en sommige ervan blijven up to date en sommige bloeden dood. Kijk maar even via
zoeken scherm van Community Vodafone, daar kan je vast je antwoord vinden en meer vragen van mensen over het gebruik van de eSIM met een Watch. Om niet te hoeven zoeken, Vodafone heeft nog geen enkel idee wanneer ze dit gaan ondersteunen. Lees daarvoor die andere topics aub!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @M A Smits 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het antwoord is: nee, dit kan jammer genoeg nog niet bij Vodafone.
Eigenlijk heeft het niet zoveel zin om hiervoor een eigen topic te openen. Er zijn er al zoveel aangemaakt en sommige ervan blijven up to date en sommige bloeden dood. Kijk maar even via
zoeken scherm van Community Vodafone, daar kan je vast je antwoord vinden en meer vragen van mensen over het gebruik van de eSIM met een Watch. Om niet te hoeven zoeken, Vodafone heeft nog geen enkel idee wanneer ze dit gaan ondersteunen. Lees daarvoor die andere topics aub!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic