1
Vraag
2
Reacties
Haspezz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Schade aan mobiel

Het scherm van mijn mobiel is beschadigd en moet worden vervangen. Ben ik daarvoor verzekerd?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Haspezz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Op de meeste toestellen zit 2 jaar garantie. Schade repareren ze binnen die periode voor niks. Tenzij het water-, val- of stootschade is. Of schade die je zelf veroorzaakt hebt.

Heb je geen garantie meer? Dan betaal je € 36,30 onderzoekskosten. Ze sturen je een prijsopgave van de reparatiekosten. En dan bepaal je zelf of dat het waard is.

Wil je echt alles hierover weten? Lees op je gemak de reparatievoorwaarden (PDF).

Tip: Kijk ook eens naar je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets.

Meer informatie over verzekering, en ter reparatie geven, kan je hier vinden. Heb je geen verzekering, dan kan je hem via deze weg laten repareren (hier staat ook meer info). 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Haspezz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Op de meeste toestellen zit 2 jaar garantie. Schade repareren ze binnen die periode voor niks. Tenzij het water-, val- of stootschade is. Of schade die je zelf veroorzaakt hebt.

Heb je geen garantie meer? Dan betaal je € 36,30 onderzoekskosten. Ze sturen je een prijsopgave van de reparatiekosten. En dan bepaal je zelf of dat het waard is.

Wil je echt alles hierover weten? Lees op je gemak de reparatievoorwaarden (PDF).

Tip: Kijk ook eens naar je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets.

Meer informatie over verzekering, en ter reparatie geven, kan je hier vinden. Heb je geen verzekering, dan kan je hem via deze weg laten repareren (hier staat ook meer info). 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Haspezz
Een warm welkom op de Vodafone Community.

Oh wat rot dat je scherm is beschadigd! Dit moet snel gerepareerd worden en ik kan mij goed voorstellen of je wilt weten of je hiervoor verzekerd bent. Ik zie dat je al superveel informatie van @Energieboy hebt gekregen hierover. Lees dit even rustig door en als je nog aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic