1
Vraag
2
Reageer en help mee
DivebuddyNL

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung Watch 5 LTE i.c.m. Vodafone

Samsung Watch 5 LTE Kan ik deze gebruiken met mijn Vodafone abonnement in Nederland 

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1206Posts
  • 336Oplossingen
  • 463Likes

Hi @DivebuddyNL
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Ah, wat een super toffe gadget! Helaas is deze (nog) niet te gebruiken in combinatie met een Vodafone abonnement. Ik moet je hierbij dan ook teleurstellen. Onderstaand statement is hierbij nog steeds van toepassing: 

Voorlopig biedt Vodafone geen ondersteuning voor de e-sim op smartwatches. Uiteraard volgen wij ontwikkelingen in de markt en kijken daarbij naar de wensen van de klant. Indien wij ons aanbod hierop aanpassen zullen wij onze klanten hierover informeren. 

DivebuddyNL
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Cecilia

Gaat Vodafone het wel ondersteunen binne afzienbare tijd?

En dank je wel voor het welkom heten

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1206Posts
  • 336Oplossingen
  • 463Likes

Om heel eerlijk te zijn durf ik je daar geen concreet antwoord op te geven @DivebuddyNL. De wensen voor het ondersteunen van zowel de Apple Watch als Samsung Watch zijn in ieder geval bekend. Deze verzoeken hebben wij ook meermaals doorgezet, maar als dit wordt gerealiseerd dan ben ik bang dat dit ook wel enige tijd in beslag gaat nemen.

Cpio

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dit riedeltje wat al jaren wordt verteld, icm  eindelijk iets concreets.

ALS het wordt gerealiseerd dan zal het nog wel enige tijd in beslag nemen!

Dit riekt er naar dat het in de huidige opzet niet gaat komen. Het lijkt er dan eerder op dat LG van de huidige opzet af wilt en geen geld meer wilt steken in de huidige joint venture. Dat er dus een koper wordt gezocht voor het mobiele gedeelte!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic