1
Vraag
2
Reacties
Charlie_d!

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sales en klantenservice komt beloftes niet na

Sales belde ons om abonnementen te verlengen en t was een mooi aanbod, inclusief een Fitbit. De volgende dag komt de nieuwe telefoon aan zonder Fitbit. Dus ik bel naar de klantenservice om te vragen hoe dat zit. Deze verwijst mij naar de Samsung Website om de aanbieding to verzilveren(Fitbit is niet van Samsung dus dat was al vreemd en er was ons niets verteld dat Samsung deze aanbieding verzorgde) Op de Samsung website bleek dat een aanbieding voor de Samsung Fit, waar Vodafone ons toestuurde al 3 weken verlopen was. Dus ik dien een klacht in en deze is al langer dan een week in behandeling(er was ons belooft binnen 5 werkdagen antwoord) Ik ben t echt zat en na bijna 20 jaar ziggo, overweeg ik ik om alles te cancelen, de aanbieding was ook inclusief tv en internet, echt belachelijk om zo als trouwe klant behandeld to worden en bovendien zal ik ook moeten opdraaien om telefoon terug te sturen op mijn eigen kosten, we hebben deze niet gebruikt, maar we gaan echt alle zooi van ziggo vodafone terugsturen, we hoeven ons niet aan t lijntje te laten houden!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 47Posts
  • 9Oplossingen
  • 24Likes

@Charlie_d! Hoe zuur is dat inderdaad, die actie liep tot 12 januari! Dat is dan geen mooi resultaat dat je zo hierachter moest komen dat je, met jouw bestelling van 15 januari, hier dus geen aanspraak op kon doen. Echt balen en daar snap ik je helemaal. Dat er een openstaande klachten case is, dat is belangrijk en zie ik dat die van 16 januari is. Dat is al even geleden en is 5 werkdagen daarin ook wel heel kort. Ik kijk voor je of we er een zetje aan kunnen geven dat ze deze in de komende dagen kunnen aanpakken. 

Ik begrijp dat je nog niet bekend was dat je bij deze actie bij je toestel echt bij Samsung dit apparaat moet claimen. De term Fitbit is inderdaad niet goed, het gaat hier om deze Galaxy Fit3 en vind je deze actie op deze pagina terug. 

De feedback die je geeft is terecht, daar was mijn collega niet goed genoeg geïnformeerd. Ik snap dat je graag de informatie ook vooraf had gekregen hoe je deze actie moest claimen. Dank daarvoor, die feedback geef ik door aan mijn collega. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 47Posts
  • 9Oplossingen
  • 24Likes

@Charlie_d! Hoe zuur is dat inderdaad, die actie liep tot 12 januari! Dat is dan geen mooi resultaat dat je zo hierachter moest komen dat je, met jouw bestelling van 15 januari, hier dus geen aanspraak op kon doen. Echt balen en daar snap ik je helemaal. Dat er een openstaande klachten case is, dat is belangrijk en zie ik dat die van 16 januari is. Dat is al even geleden en is 5 werkdagen daarin ook wel heel kort. Ik kijk voor je of we er een zetje aan kunnen geven dat ze deze in de komende dagen kunnen aanpakken. 

Ik begrijp dat je nog niet bekend was dat je bij deze actie bij je toestel echt bij Samsung dit apparaat moet claimen. De term Fitbit is inderdaad niet goed, het gaat hier om deze Galaxy Fit3 en vind je deze actie op deze pagina terug. 

De feedback die je geeft is terecht, daar was mijn collega niet goed genoeg geïnformeerd. Ik snap dat je graag de informatie ook vooraf had gekregen hoe je deze actie moest claimen. Dank daarvoor, die feedback geef ik door aan mijn collega. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic