Sales belde ons om abonnementen te verlengen en t was een mooi aanbod, inclusief een Fitbit. De volgende dag komt de nieuwe telefoon aan zonder Fitbit. Dus ik bel naar de klantenservice om te vragen hoe dat zit. Deze verwijst mij naar de Samsung Website om de aanbieding to verzilveren(Fitbit is niet van Samsung dus dat was al vreemd en er was ons niets verteld dat Samsung deze aanbieding verzorgde) Op de Samsung website bleek dat een aanbieding voor de Samsung Fit, waar Vodafone ons toestuurde al 3 weken verlopen was. Dus ik dien een klacht in en deze is al langer dan een week in behandeling(er was ons belooft binnen 5 werkdagen antwoord) Ik ben t echt zat en na bijna 20 jaar ziggo, overweeg ik ik om alles te cancelen, de aanbieding was ook inclusief tv en internet, echt belachelijk om zo als trouwe klant behandeld to worden en bovendien zal ik ook moeten opdraaien om telefoon terug te sturen op mijn eigen kosten, we hebben deze niet gebruikt, maar we gaan echt alle zooi van ziggo vodafone terugsturen, we hoeven ons niet aan t lijntje te laten houden!