1
Vraag
2
Reacties
wschaft

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

SMS van bedrijf komt niet meer aan

Sinds kort ontvang ik geen (of heel sporadisch) SMS berichten meer van een bedrijf waar ik momenteel werk. SMS berichten van collega's komen wel binnen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
wschaft
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice. Daar werd aangegeven dat sinds 22 oktober T-Mobile (waar ik momenteel werk) geen sms kan afleveren bij Vodafone. Het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @wschaft 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is vreemd, geen werk SMS berichten binnen krijgen maar wel SMS berichten van je collega's. Dan zou je toch denken dat het aan het systeem ligt van het bedrijf en niet aan Vodafone. Je ontvangt dus wel gewoon normale sms'jes van mensen en je kan ook sms'jes naar mensen sturen? Dan zou je haast zeggen dat er niets aan de hand is. Morgen is er weer iemand van Vodafone hier online en die kan je probleem oppakken en aan de juiste afdeling melden en kijken wat er aan de hand is. Maar als je alleen van 1 bedrijf niets ontvangt, is dit een lastig onderzoek. 

Je zou eventueel nog contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze je nummer een reset willen geven. Misschien dat het dan wel weer goed verloopt? Je kan de klantenservice bellen, of een chat starten. Kijk voor meer info op deze pagina. Laat nog even weten wat je hebt gedaan, dat niet morgen 2 mensen er aan gaan werken, dat zou zonde van de tijd zijn. Alvast bedankt!

wschaft
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice. Daar werd aangegeven dat sinds 22 oktober T-Mobile (waar ik momenteel werk) geen sms kan afleveren bij Vodafone. Het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

TOP!
Goed dat je het hier nog even laat weten. Hopen dat ze het onderling snel oplossen.


*Oplossing is als tijdelijke oplossing aangemerkt, mocht je een update hebben, laat het dan nog even weten. Of misschien heeft Vodafone straks een update, dan kan die het hier ook plaatsen en dat antwoord als best antwoord geven 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen en dankjewel voor de terugkoppeling. Is hiervoor ook een onderzoek aangemaakt @wschaft

wschaft
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Er is wel een case voor mij aangemaakt, maar het probleem was al bekend en er wordt aan gewerkt.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen! Zag inderdaad bij meer klanten de melding voorbij komen over de SMS. Vandaar ook even bij jou de check of het onderzoek is aangemaakt. Laten we hopen dat het heel snel opgelost is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic