Sikje346

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMS naar 1 persoon versturen lukt niet

Het SMS'n naar 1 persoon lukt niet.

Ik heb het toestel aan-en uit geschakeld, automatisch opnieuw opgestart en ik heb de persoon uit mijn telefoonlijst gehaald en er opnieuw ingezet. Hoe nu verder te handelen om het probleem op te lossen?

Als ik de persoon aanklik staat er 06 1234 5678 bij wijze schrijven en dat wordt dan bij verzending gewijzigd in

66 1234 5678. Vreemd genoeg blijft in mijn telefoonboek wel het juiste nummer staan. Hoe te handelen dit oplossen?

 

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Sikje346 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je echt alleen met dit nummer problemen? Het is natuurlijk vreemd dat een nummer zomaar opeens anders is. Staat er bij de contacten meerdere nummers van deze persoon, die je een SMS wil versturen? Kan het zijn dat je het nummer misschien bij geblokkeerde nummers hebt geplaatst? Is het een betaal nummer? Het klink erg vreemd! Heb je ook al je simkaart uit je toestel gehaald en opnieuw erin gestoken, na een paar minuten? En kan een ander, die een andere provider die persoon wel een sms sturen?

Even een aantal vragen die de mensen van Vodafone kunnen helpen om hier een oplossing naar te vinden. Misschien staat de oplossing er al bij, bij een heldere gedachten 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic