1
Vraag
2
Reacties
Thomas51D

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SIM kaart activeren/registreren

Beste medewerker Vodafone,

 

Ik heb voor mijn werk een simkaart van jullie gekregen, maar die doet het nog niet. Nu krijg ik de melding dan SIM 2 niet geregistreerd is. Hoe activeer/registreer ik een simkaart van jullie zonder een werkend nummer of account?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Thomas51D 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je met nummerbehoud aangevraagd of is het een heel nieuw abonnement met een nieuw nummer? Als het om nummerbehoud gaat dan moet je wachten tot je oude provider het nummer overzet naar Vodafone. Voor datum kan je contact opnemen met je oude provider. 

Heb je een nieuw abonnement met nieuw nummer genomen, neem dan contact op met de klantenservice van Zakelijk Vodafone. De contractant van het abonnement moet dan wel zelf contact opnemen! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Thomas51D 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je met nummerbehoud aangevraagd of is het een heel nieuw abonnement met een nieuw nummer? Als het om nummerbehoud gaat dan moet je wachten tot je oude provider het nummer overzet naar Vodafone. Voor datum kan je contact opnemen met je oude provider. 

Heb je een nieuw abonnement met nieuw nummer genomen, neem dan contact op met de klantenservice van Zakelijk Vodafone. De contractant van het abonnement moet dan wel zelf contact opnemen! 

Franszwanikken

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic