Hallo allemaal,
Ik heb een iPhone 12 pro met een normale sim, dit is mijn privé nummer. Nu heb ik nog een zakelijk nummer en wil deze graag door middel van een esim toevoegen. Waarbij ik mijn privé nummer hoofdzakelijk gebruik en zakelijk alleen bereikbaar wil zijn om gebeld te worden. Maar helaas gaat het niet zoals het hoort, denk ik. Online zie ik bepaalde stappen die je moet instellen, maar dit kreeg ik niet bij het installeren.
Ik heb de esim geactiveerd. Hierbij heb ik er maar even Privé en Zakelijk van gemaakt. Na het toevoegen verschijnt er geen telefoonnummer. Ook kan ik alleen maar de ene of de andere sim inschakelen (waarbij ik online vaker zie dat beide ingeschakeld kunnen worden).
Bij ‘mobiele data’ is alleen de geselecteerde sim wit en de andere grijs. Ook de optie ‘Sta schakelen tussen mobiele data toe’ niet in de schakelen.
Ik ben net even bij de Vodafone winkel geweest, maar moest morgen terug komen omdat er dan iemand aanwezig is die veel verstand heeft van iPhones.
Maaaaar, misschien heb ik geluk en zit hier iemand die dit probleem herkent of mij kan helpen. Aangezien ik nu niet zakelijk bereikbaar ben, tenzij ik die sim activeer. Maar dan ben ik privé weer niet bereikbaar.