Hoi @Kneetje
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Heb je niet helemaal goed begrepen, denk ik. e kan niet zomaar mensen met een Vodafone abonnement toevoegen, ze moeten wel een Red Together Extra abonnement hebben en met jou klantnummer! Je moet zo ie zo eerst het contract van je vrouw op je eigen klantnummer laten zetten. Dit kan je doen door te bellen naar 0800-2266789 (Maandag t/m vrijdag: 08.00 - 20.00 uur / Zaterdag: 09.00 - 20.00 uur / Zondag: 09.00 - 18.00 uur). Deze mensen helpen je om het contractnummer om te zetten en ook om het abonnement van je vrouw om te zetten naar een Red Together Extra abonnement. Pas dan krijg je een berichtje in My Vodafone en kan je je vrouw toevoegen in je Red Together systeem.
Dus eerst zorgen dat het contract op je eigen klantnummer komt, dan om laten zetten naar een Red Together Extra abonnement en dan toevoegen. En dit alles kunnen ze je voor je doen via het bovenstaande nummer, dat ik heb beschreven.