1
Vraag
2
Reacties
Kneetje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together - klantnummer toevoegen

Hallo,

 

Ik heb een red together groep aangemaakt en voor de 2 nummers die er in zitten is alles in orde. Nu zou ik ook mijn vrouw toe willen voegen, ze heeft een eigen abbo dus valt niet onder mijn klantnummer. Kan dat of moet ze ook onder mijn klantnummer zitten voor ze toegevoegd kan worden? 

 

Ik had begrepen dat er 2 nummers op mijn klantnummer moesten staan om de groep aan te kunnen maken maar dat ik daarna gewoon mensen met een Vodafone abbo toe zou moeten kunnen voegen?

 

Hoor het graag.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @Kneetje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je niet helemaal goed begrepen, denk ik.  e kan niet zomaar mensen met een Vodafone abonnement toevoegen, ze moeten wel een Red Together Extra abonnement hebben en met jou klantnummer! Je moet zo ie zo eerst het contract van je vrouw op je eigen klantnummer laten zetten. Dit kan je doen door te bellen naar 0800-2266789 (Maandag t/m vrijdag: 08.00 - 20.00 uur / Zaterdag: 09.00 - 20.00 uur / Zondag: 09.00 - 18.00 uur). Deze mensen helpen je om het contractnummer om te zetten en ook om het abonnement van je vrouw om te zetten naar een Red Together Extra abonnement. Pas dan krijg je een berichtje in My Vodafone en kan je je vrouw toevoegen in je Red Together systeem. 

Dus eerst zorgen dat het contract op je eigen klantnummer komt, dan om laten zetten naar een Red Together Extra abonnement en dan toevoegen. En dit alles kunnen ze je voor je doen via het bovenstaande nummer, dat ik heb beschreven. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @Kneetje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je niet helemaal goed begrepen, denk ik.  e kan niet zomaar mensen met een Vodafone abonnement toevoegen, ze moeten wel een Red Together Extra abonnement hebben en met jou klantnummer! Je moet zo ie zo eerst het contract van je vrouw op je eigen klantnummer laten zetten. Dit kan je doen door te bellen naar 0800-2266789 (Maandag t/m vrijdag: 08.00 - 20.00 uur / Zaterdag: 09.00 - 20.00 uur / Zondag: 09.00 - 18.00 uur). Deze mensen helpen je om het contractnummer om te zetten en ook om het abonnement van je vrouw om te zetten naar een Red Together Extra abonnement. Pas dan krijg je een berichtje in My Vodafone en kan je je vrouw toevoegen in je Red Together systeem. 

Dus eerst zorgen dat het contract op je eigen klantnummer komt, dan om laten zetten naar een Red Together Extra abonnement en dan toevoegen. En dit alles kunnen ze je voor je doen via het bovenstaande nummer, dat ik heb beschreven. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic