1
Vraag
2
Reacties
Hester1985

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Red Unlimited traag internet met 1GB

Hoi,

 

Ben sinds twee dagen klant bij jullie en heb na half negen avonds geen internet meer. Dan ben ik door mijn GB heen en wil ik het opladen met 1 GB en dan klapt het eruit. Dus heb sinds gisteravond al geen internet meer en moet via mijn werklaptop jullie te zien bereiken. Ben van Ben.nl gegaan naar Vodafone omdat, ik dacht dat de kwaliteit beter was. Ben alleen maar teleurgesteld in het internet qua snelheid, app maar ook de verschillende antwoorden van medewerkers. Als het zo doorgaat zou ik het liefst het contract willen ontbinden. Dus graag de app repareren want het kan toch niet zo zijn dat je na elke aanvulling tot de volgende dat er uit wordt gegooid....? Teleurstellend..!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels is het onderzoek gesloten en zie ik dat het opgelost is @Hester1985. Mocht je nog problemen ervaren, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Hester1985
Welkom op de Community van Vodafone. We zijn op de hoogte van dit issue. Ik kan me dan ook voorstellen dat dit vervelend is. Via hier heb ik het issue intern aangekaart. Het enige wat ik nog kan doen is een onderzoek aanmaken voor je. Ik zie dat je bij meerdere topics hebt gereageerd. Laten we het bij dit topic houden zodat het overzichtelijk blijft. Ik heb je privebericht ontvangen, waarvoor mijn dank! Ik maak hier graag een onderzoek voor aan. Heb jij voor mij nog tijdstippen waarop je de 1GB aansluit en de data traag blijft? Dan kan ik dit meenemen in het onderzoek. Ik hoor graag van je!

Hester1985
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi goedemorgen,

 

ja klopt was de community even aan het ontdekken gisteren vandaar. 

Het is na 20.15/20.30 dan begint het te rammelen. Dat is tot nu twee avonden rond het zelfde tijdstippen gebeurd. Het is vooral als er automatisch 1 gb wordt aangevuld en daarvoor begint de app niet meer te synchroniseren niet met de website gegevens maar de app update ook de gegevens niet meer. Dus je hebt dan verschillenden mb standen.  De foto’s zijn van gisteravond laat. Zo verloopt het de hele avond een zo nadat de bundel op begint te raken.Ze hebben het nog een keer gereset maar daarna was het probleem er weer toen mijn bundel opraakte. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens :). Door mijn vrije dagen, ben ik helaas niet eerder hier aan toe gekomen. 
Ik zie dat er via een ander kanaal al een case is aangemaakt voor de technische dienst. Dit staat bekend onder: 10243119
De technische dienst zal hiermee aan de slag gaan voor je @Hester1985

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels is het onderzoek gesloten en zie ik dat het opgelost is @Hester1985. Mocht je nog problemen ervaren, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic