1
Vraag
2
Reacties
AG78

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Red Together - gezinsleden zijn niet toegevoegd

Goedemorgen,

 

Sinds kort hebben wij een Red Together abonnement. 1 beheerder en 2 gezinsleden. Na het afsluiten van dit abonnement werd gesuggereerd door de klantenservice dat iedereen gebruik kan maken van de databundel, wat de hele bedoeling is van dit abonnement. 
Dit blijkt nu, na 2 maanden, niet zo te zijn. Waar lopen we nu tegenaan:

 

Beheerder: geen problemen wat betreft dataverbruik. Echter, geen mogelijkheid om de gezinsleden toe te voegen. Geen extra Red Together tabblad in de app. 
Gezinsleden: Niet toegevoegd. Hierdoor forse kosten voor internetgebruik buiten de bundel, zowel in binnen- als buitenland. 
Dit is zeer teleurstellend (aangezien we recht hebben op 200GB data) en ik overweeg om de geïncasseerde bedragen te storneren, omdat ik op dit moment vind dat deze situatie komt door nalatigheid van Vodafone en jullie dit niet goed geregeld hebben en verkeerde informatie hebben doorgegeven. 

Wij zijn nu in het buitenland en willen graag dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Dus vriendelijke maar urgente oproep contact op te nemen en dit te regelen. 

Ik hoor graag terug. 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @AG78 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard heel vervelend dat het overgaan van abonnementen niet zorgvuldig is verlopen. Aangezien ik niet werkzaam ben bij Vodafone kan ik je niets direct aangeven wat het probleem is, ik kan hier wel naar gissen. 

Het is namelijk belangrijk dat de andere contracten op dezelfde klantnummer komen dan de hoofd persoon (Red Together abonnement). Want dan pas kunnen de abonnementen (Red Together Extra) worden toegevoegd aan die van Red Together. Als dat nog niet is gebeurd dan zal de overstap ook nooit plaatsvinden. Maar het kan ook zijn dat er speciale datum is afgesproken om over te kunnen stappen of, nou ja…. Er zijn zoveel mogelijkheden dat er een communicatie probleem is. De kosten die gemaakt zijn zal moeten worden aangekaart via een klachtenprocedure. Die afdeling zal dit in behandeling nemen. 

Wat betreft de abonnementen, hier kan je wachten t/m maandag, dan zijn er weer medewerkers aanwezig van Vodafone en kunnen met je mee kijken. Heb je er haast bij, dan zou ik bellen met het speciale Red Together team en die kunnen dan met je mee kijken wat er aan de hand is. Je kan deze bellen via het nummer 0800-2266789. Meer informatie te vinden op deze pagina. Men geeft aan op de website dat het binnen een uur geregeld kan worden, maar of dat ook zo is, dat weet ik niet 🙃

Bekijk in context

AG78
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb weer een update met deels goed nieuws. Het probleem is deels opgelost. 2 van de 3 leden zijn nu toegevoegd aan de Together data pot. De derde persoon kon niet toegevoegd worden. Online contractoverdracht lukte niet, de Vodafone medewerker ook niet. Hierover is nu aangegeven dat contractoverdracht van het derde lid alleen in de winkel geregeld kan worden, ondanks dat zij al jaren Vodafone klant is. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @AG78 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard heel vervelend dat het overgaan van abonnementen niet zorgvuldig is verlopen. Aangezien ik niet werkzaam ben bij Vodafone kan ik je niets direct aangeven wat het probleem is, ik kan hier wel naar gissen. 

Het is namelijk belangrijk dat de andere contracten op dezelfde klantnummer komen dan de hoofd persoon (Red Together abonnement). Want dan pas kunnen de abonnementen (Red Together Extra) worden toegevoegd aan die van Red Together. Als dat nog niet is gebeurd dan zal de overstap ook nooit plaatsvinden. Maar het kan ook zijn dat er speciale datum is afgesproken om over te kunnen stappen of, nou ja…. Er zijn zoveel mogelijkheden dat er een communicatie probleem is. De kosten die gemaakt zijn zal moeten worden aangekaart via een klachtenprocedure. Die afdeling zal dit in behandeling nemen. 

Wat betreft de abonnementen, hier kan je wachten t/m maandag, dan zijn er weer medewerkers aanwezig van Vodafone en kunnen met je mee kijken. Heb je er haast bij, dan zou ik bellen met het speciale Red Together team en die kunnen dan met je mee kijken wat er aan de hand is. Je kan deze bellen via het nummer 0800-2266789. Meer informatie te vinden op deze pagina. Men geeft aan op de website dat het binnen een uur geregeld kan worden, maar of dat ook zo is, dat weet ik niet 🙃

AG78
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dankjewel voor je reactie! Ik heb even gekeken en de klantennummers verschillen inderdaad. Hopelijk kunnen ze dat snel oplossen. 
Ik ga proberen het speciale Red Together team te bellen. En anders inderdaad maandag er verder mee. 

AG78
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dit topic is ten onrechte gemarkeerd als “Opgelost”. Het is verre van opgelost. Na weer ruim een uur aan de telefoon te hebben gezeten werkt dit nog steeds niet. Waar is men mee bezig? De medewerkers zijn altijd zeer adequaat, vriendelijk, behulpzaam, maar dat heeft uiteindelijk geen enkele waarde als je het gesprek weer ziet er het probleem niet opgelost is! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Met opgelost zal Vodafone bedoelen dat dit wel de normale weg is om op te lossen. Heel vreemd dat je nog niet goed geholpen bent. Of kan het zijn dat ze het nu aan het aanpassen zijn? 

Zal even vragen of @Cecilia met je mee kan kijken. Ze werkt bij Vodafone en kan zien wat er gebeurd op het moment. 

AG78
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb weer een update met deels goed nieuws. Het probleem is deels opgelost. 2 van de 3 leden zijn nu toegevoegd aan de Together data pot. De derde persoon kon niet toegevoegd worden. Online contractoverdracht lukte niet, de Vodafone medewerker ook niet. Hierover is nu aangegeven dat contractoverdracht van het derde lid alleen in de winkel geregeld kan worden, ondanks dat zij al jaren Vodafone klant is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic