Goedemorgen,
Sinds kort hebben wij een Red Together abonnement. 1 beheerder en 2 gezinsleden. Na het afsluiten van dit abonnement werd gesuggereerd door de klantenservice dat iedereen gebruik kan maken van de databundel, wat de hele bedoeling is van dit abonnement.
Dit blijkt nu, na 2 maanden, niet zo te zijn. Waar lopen we nu tegenaan:
Beheerder: geen problemen wat betreft dataverbruik. Echter, geen mogelijkheid om de gezinsleden toe te voegen. Geen extra Red Together tabblad in de app.
Gezinsleden: Niet toegevoegd. Hierdoor forse kosten voor internetgebruik buiten de bundel, zowel in binnen- als buitenland.
Dit is zeer teleurstellend (aangezien we recht hebben op 200GB data) en ik overweeg om de geïncasseerde bedragen te storneren, omdat ik op dit moment vind dat deze situatie komt door nalatigheid van Vodafone en jullie dit niet goed geregeld hebben en verkeerde informatie hebben doorgegeven.
Wij zijn nu in het buitenland en willen graag dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Dus vriendelijke maar urgente oproep contact op te nemen en dit te regelen.
Ik hoor graag terug.