1
Vraag
2
Reacties
Kartal72

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Red Together: Hoeveel GB mag ik per aansluiting gebruiken in Europa?

Hallo,

We hebben thuis met 4 personen sinds kort een red together pakket. Voorheen kon ik in mijn Vodafone app zien dat ik in Europa 40 GB kon gebruiken. Sinds dat we red together hebben zie ik in Vodafone  app geen weergave meer dat 40 GB in europa mag gebruiken. Waarom eigenlijk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Ja, dat klopt ( Fair Use Policy )
Een Red Together abonnement heeft een standaard databundel van 50 GB. Wanneer je dit abonnement deelt met een Red Together Extra abonnement, verdubbelen we dit tot 100 GB. Ben je Ziggo-klant, dan verdubbelen we het zelfs tot 200 GB.

Ieder Red Together of Red Together Extra abonnement kan tot maximaal 40 GB in de EU gebruiken.

Maar dan blijft nog de tip, zorg dat de andere, in het buitenland, niet boven de 40 GB uit kunnen komen. Anders lopen de kosten aardig op! Dat doe je met BloX Beperkt Internet. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Een hele goede vraag. Waarschijnlijk, maar nu ben ik aan het gokken, komt het omdat je met meerdere toestellen in het pakket zit en ze het dan niet makkelijk kunnen onderscheiden. Ik denk dat dit een hele goede vraag is voor de makers van de app. Vanaf maandag is er weer iemand aanwezig om je hierop een antwoord te geven.

Let op, als je met kinderen in de EU op vakantie gaat, je bent dan zo door je database heen. Gebruik dan BloX Beperkt Internet om te voorkomen dat je hoge rekeningen krijgt. 

Kartal72
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Energieboy bedankt voor je snelle reactie. We krijgen toch per nummer 40 GB?

Tjeerd85

Raadgever
  • 111Posts
  • 24Oplossingen
  • 27Likes
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Ja, dat klopt ( Fair Use Policy )
Een Red Together abonnement heeft een standaard databundel van 50 GB. Wanneer je dit abonnement deelt met een Red Together Extra abonnement, verdubbelen we dit tot 100 GB. Ben je Ziggo-klant, dan verdubbelen we het zelfs tot 200 GB.

Ieder Red Together of Red Together Extra abonnement kan tot maximaal 40 GB in de EU gebruiken.

Maar dan blijft nog de tip, zorg dat de andere, in het buitenland, niet boven de 40 GB uit kunnen komen. Anders lopen de kosten aardig op! Dat doe je met BloX Beperkt Internet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic