1
Vraag
2
Reacties
Cor snijders

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Provider is altijd een belgische omdat we aan de grens wonen

Ik ben constant aangesloten op 

De Belgische proximus omdat we aan de grens wonen. Dus ik gebruik een buitenland bundel terwijl  ik in Nederland  woon. Hoe kan ik dat aanpassen?

Bij kpn is dat niet hier in het dorp.

Moet ik overschakelen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Cor snijders 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan roaming uitschakelen op je toestel. Weet niet welk toestel je hebt maar Google even onder: je toestelnaam / type en daar achter roaming uitzetten. Het staat meestal onder instellingen en dan onder mobiel netwerk. 

Als je dan roaming uit zet dan heb je er geen last meer

van. Het netwerk in België is waarschijnlijk net iets sterker dan die van Vodafone. 

Bekijk in context

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Nog even iets anders, je data is binnen de EU gewoon overal te gebruiken vanuit je databundel. Daar is geen buitenland bundel voor nodig. Binnen de EU gebruik je dus gewoon je databundel. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Cor snijders 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan roaming uitschakelen op je toestel. Weet niet welk toestel je hebt maar Google even onder: je toestelnaam / type en daar achter roaming uitzetten. Het staat meestal onder instellingen en dan onder mobiel netwerk. 

Als je dan roaming uit zet dan heb je er geen last meer

van. Het netwerk in België is waarschijnlijk net iets sterker dan die van Vodafone. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Nog even iets anders, je data is binnen de EU gewoon overal te gebruiken vanuit je databundel. Daar is geen buitenland bundel voor nodig. Binnen de EU gebruik je dus gewoon je databundel. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic