DaNLXGamer

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Problemen met de My Vodafone app

Hallo,

 

De My Vodafone app doet het voor een lange tijd niet, ik moet ook telkens inloggen om mijn verbruik te bekijken

Als ik inlog, dan bekijk ik mijn verbruik, sluit ik de app

Morgen kijk ik dan weer, moet ik weer inloggen! Ik vind het zelf wel een beetje irritant worden, ik krijg ook steeds de melding: De Vodafone app is even stuk! Daarom werkt de app niet zoals je het gewend bent(Maar dan in het Engels)

Dit is al best lang zo(1 maand) en ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!

 

Met vriendelijke groet,

 

Kabeer Sehgal

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 832Posts
  • 228Oplossingen
  • 382Likes

Hi @Team Pikachu

Hmm, irritant dat je continu opnieuw moet inloggen in My Vodafone. Uit je bericht begrijp ik dat het al een poosje speelt. De kortste klap is om hiervoor even contact op te nemen met onze klantenservice, zodat hiervoor een onderzoek aangemaakt kan worden. Deze mogelijkheid heb ik helaas via deze weg niet.. 😞 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 832Posts
  • 228Oplossingen
  • 382Likes

Hi @Team Pikachu

Hmm, irritant dat je continu opnieuw moet inloggen in My Vodafone. Uit je bericht begrijp ik dat het al een poosje speelt. De kortste klap is om hiervoor even contact op te nemen met onze klantenservice, zodat hiervoor een onderzoek aangemaakt kan worden. Deze mogelijkheid heb ik helaas via deze weg niet.. 😞 

DaNLXGamer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Cecilia 

 

Jammer! Ik ga dan naar de klantenservice, en via daar een onderzoek maken!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic