DaNLXGamer

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Problemen met de My Vodafone app

Hallo,

 

De My Vodafone app doet het voor een lange tijd niet, ik moet ook telkens inloggen om mijn verbruik te bekijken

Als ik inlog, dan bekijk ik mijn verbruik, sluit ik de app

Morgen kijk ik dan weer, moet ik weer inloggen! Ik vind het zelf wel een beetje irritant worden, ik krijg ook steeds de melding: De Vodafone app is even stuk! Daarom werkt de app niet zoals je het gewend bent(Maar dan in het Engels)

Dit is al best lang zo(1 maand) en ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!

 

Met vriendelijke groet,

 

Kabeer Sehgal

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Team Pikachu

Hmm, irritant dat je continu opnieuw moet inloggen in My Vodafone. Uit je bericht begrijp ik dat het al een poosje speelt. De kortste klap is om hiervoor even contact op te nemen met onze klantenservice, zodat hiervoor een onderzoek aangemaakt kan worden. Deze mogelijkheid heb ik helaas via deze weg niet.. 😞 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Team Pikachu

Hmm, irritant dat je continu opnieuw moet inloggen in My Vodafone. Uit je bericht begrijp ik dat het al een poosje speelt. De kortste klap is om hiervoor even contact op te nemen met onze klantenservice, zodat hiervoor een onderzoek aangemaakt kan worden. Deze mogelijkheid heb ik helaas via deze weg niet.. 😞 

DaNLXGamer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Cecilia 

 

Jammer! Ik ga dan naar de klantenservice, en via daar een onderzoek maken!

Moath98

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

I have the same exact issue although everything is correct and it works from my laptop, but not app

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Thank you for telling @Moath98 
For now we have to wait. @Vincent will send your message to the technical service

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 93Posts
  • 29Oplossingen
  • 36Likes

@Moath98 Pretty annoying that you don't have access to the App at the moment. I'm sorry!

Please update your profile with your zipcode, housenumber, phone number so I can escalate this to another department. Thanks in advance.

Moath98

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

I am a Tourist and currently abroad, any other solutions to fix this, my line is prepaid.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 93Posts
  • 29Oplossingen
  • 36Likes

@Moath98 Ah, okay! How long do you stay in the Netherlands? Unfortunately the only workaround is to use My Vodafone in the browser instead of the app.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic