JP-User

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Problemen inloggen My Vodafone

Beste Community,

 

Ik heb problemen met het inloggen bij My Vodafone. Ik ben uitgelogd  en wil me opnieuw inloggen.

 

Zodra ik op ‘inloggen’ klik, springt het scherm waar je kunt inloggen op. Na 2 seconden verdwijnt dit scherm naar de achtergrond en komt er een Vodafone logo te voorschijn. Dit logo blijft bewegen en de app blijft hangen op dit scherm.

 

Ik heb al:

- De app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

- Cookies en website data verwijderd.

- De laatste iPhone firmware geïnstalleerd.

- Geprobeerd via de functie ‘ik heb nog geen account’ echter verwijst dit door naar het inlogscherm aangezien ik al een account heb.

 

Wat is de oplossing om voorbij dit scherm te komen zodat ik kan inloggen? 

 

 

IMG_0004.png

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
JohnvdH

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Nog even contact gehad met Vodafone via de chat, ze hebben meerdere meldingen binnen gekregen van dit probleem. Was nog niet oficieel gemeld als storing maar ze weten ervan, ik log voorlopig even in via de site.

Bekijk in context

3 Reacties 3
JohnvdH

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb sinds vandaag het zelfde probleem app paar keer opnieuw geinstalleerd en zelfs een nieuwe schone installatie van mijn iPhone gedaan het probleem blijft echter, wie weet de oplossing?

JohnvdH

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Nog even contact gehad met Vodafone via de chat, ze hebben meerdere meldingen binnen gekregen van dit probleem. Was nog niet oficieel gemeld als storing maar ze weten ervan, ik log voorlopig even in via de site.

JP-User
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hey John,

Bedankt voor je terugkoppeling. Dan zal er onverwacht op korte termijn een bugfix komen.

Fijne avond!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic