Helmie van Kan
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid: telefoon geeft aan geen dienst/ geen service.

Sedert vanmorgen heb ik op mijn prepaid telefoon de melding staan geen dienst.Ook nadat ik via mijn partner heb laten opwaarderen naar mijn telefoon krijg ik ook geen melding van de opwaardering.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9150Reacties
  • 2917Oplossingen
  • 1989Likes

Hoi @Helmie van Kan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je je prepaid wel op tijd opgewaardeerd?

Je tegoed en nummer blijven onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Je hoeft dus niet 1x per jaar op te waarderen als je nog genoeg tegoed hebt. In My Vodafone of de My Vodafone App zie je hoeveel tegoed je nog hebt en hoelang het geldig is. Of sms STATUS naar 4000.

Als dat het geval is dan kan het zijn dat je daarom geen prepaid nummer meer actief hebt en is het zo dat je nummer is komen te vervallen. Zou je dit eerst eens willen bekijken. Eventueel kan iemand van Vodafone ook met je mee kijken, maar als je eerst zelf even hebt gekeken dan weet je al gelijk wat er aan de hand is. Anders kan @Steven je helpen met kijken. Maar kijk eerst even, laat dan weten of het bovenstaande is of niet. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9150Reacties
  • 2917Oplossingen
  • 1989Likes

Hoi @Helmie van Kan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je je prepaid wel op tijd opgewaardeerd?

Je tegoed en nummer blijven onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Je hoeft dus niet 1x per jaar op te waarderen als je nog genoeg tegoed hebt. In My Vodafone of de My Vodafone App zie je hoeveel tegoed je nog hebt en hoelang het geldig is. Of sms STATUS naar 4000.

Als dat het geval is dan kan het zijn dat je daarom geen prepaid nummer meer actief hebt en is het zo dat je nummer is komen te vervallen. Zou je dit eerst eens willen bekijken. Eventueel kan iemand van Vodafone ook met je mee kijken, maar als je eerst zelf even hebt gekeken dan weet je al gelijk wat er aan de hand is. Anders kan @Steven je helpen met kijken. Maar kijk eerst even, laat dan weten of het bovenstaande is of niet. 

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1657Oplossingen
  • 2009Likes

Hoi @Helmie van Kan,
Welkom op de community van Vodafone. Ojee, dit klinkt niet heel positief. Helaas klopt het geen wat @Energieboy aangeeft. Ben je inmiddels weer bereikbaar met je nummer of is je nummer helemaal afgesloten? 

Uitgelicht topic