bryannnn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid data bundel aanzetten werkt niet (de door u opgegeven code is niet bekend / dat ging niet helemaal goed)

Ik heb een prepaid Vodafone kaart en wil graag een 2gb weekbundel aanzetten.

Ik heb wel geld op mijn account kunnen zetten, en gisteren kon ik nog een bel/sms bundel aanzetten.

 

Als ik nu een 2gb weekbundel (of andere bundel) wil aanzetten krijg ik online de melding: dat ging niet helemaal goed.

En als ik WEEK sms naar 4000 krijg ik een bericht terug: de door u opgegeven code is niet bekend.

 

Wat doe ik fout/hoe kan ik het oplossen?!

Alle hulp is welkom 🙂

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @bryannnn 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Wat vervelend dat het niet wil werken. Ik weet wel dat als je binnen een databundel 2x een zelfde bundel wil, dan werkt dat niet. Je moet dan altijd een andere bundel kiezen. Maar hier spreek je over een bel/sms bundel en daarna over een databundel, dat zijn twee verschillende bundels, dat zou dan gewoon moeten werken.

Heb je ook al gekeken binnen je My Vodafone om een bundel te activeren? Soms gaat dit beter dan via SMS. Mocht het nu helemaal niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice (bel 1200 en dan optie 9 (gratis) of chatten via de klantenservice pagina), die kunnen je verder helpen. Aangezien het weekend is en niemand van Vodafone nu hier aanwezig zijn om je te helpen. 

Laat je dan nog even weten of het gelukt is? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @bryannnn
Welkom op de Community van Vodafone. Is het inmiddels gelukt om een bundel aan te zetten?
Mocht het niet gelukt zijn, kun je de gegevens invullen in je profiel en aangeven welke bundel je graag wilt activeren?
Ik kijk graag mee naar het activeren en de foutmelding die je krijgt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic