We hebben melding gekregen dat er weer een nieuw phishing-bericht is opgedoken.
We adviseren je om de afzender te blokkeren en het bericht te verwijderen. Reageer er niet op en klik vooral niet op linkjes in het bericht!
Het bericht is afkomstig van: MyfVodafone <myvvodafone@mvyvodafone.onine>
Heb je een andere e-mail of sms ontvangen dan hieronder staat vermeld, dan verzoeken wij je om dit te mailen naar phishing@vodafone.nl.
Een voorbeeld:
Beste klant,
Wij stellen u thans nog eenmaal in de gelegenheid het verschuldigde bedrag van €72,00 uiterlijk binnen een termijn van 3 werkdagen te voldoen.
Doordat het automatische incasso het bedrag niet van uw rekening kon afschrijven, verzoeken wij u handmatig uw betaling te verwerken.
Het openstaande bedragis momenteel €72,00.
Het bedrag zal worden verhoogd met buitengerechtelijke incasso van €24,95 indien het niet binnen de door ons gestelde termijn is voldaan.
Betaling voldoen? Maak het bedrag over naar:
Rekeningnummer: DE97 1001 1001 2627 5230 10 ten name van: MyVodafone
Let op: Als wij uw betaling niet voor 3 februari 2020 van u ontvangen, loopt u het risico op een gerechtelijke procedure.
Hoogachtend,
MyVodafone Klantenservice