1
Vraag
2
Reacties
Mara-Naomi79

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PayPal bevestigingsms komt niet aan

De bevestigingssms van Paypal komt niet aan. Deze code heb ik nodig voor verificatie.

Klantenservice heeft geadviseerd met provider contact op te nemen omdat mogelijk commerciële sms/nummers geblokkeerd worden. Hoe kan ik dit ongedaan maken?

Via service zie ik echter dat ikzelf in elk geval niets heb geblokkeerd aan inkomende of uitgaande oproepen oud.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mara-Naomi79 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waarschijnlijk heb je een blokkade via PayInfo.nl?
Als dat het geval is dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en dan kunnen ze deze voor je deblokkeren. En anders ook even kijken in je My Vodafone app om te zien of je betaal sms’jes geblokkeerd hebt. 
 

Oh wacht, ik merk net dat MyVodafone in onderhoud is tot morgen in de ochtend. Bel daarom even iemand van de klantenservice of begin een chat. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mara-Naomi79 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waarschijnlijk heb je een blokkade via PayInfo.nl?
Als dat het geval is dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en dan kunnen ze deze voor je deblokkeren. En anders ook even kijken in je My Vodafone app om te zien of je betaal sms’jes geblokkeerd hebt. 
 

Oh wacht, ik merk net dat MyVodafone in onderhoud is tot morgen in de ochtend. Bel daarom even iemand van de klantenservice of begin een chat. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Mara-Naomi79 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Via het weekend zijn we via deze weg niet aanwezig. Hierdoor heb je wat langer op een reactie moeten wachten. Sorry daarvoor. Ik zie dat @Energieboy je al heeft aangeraden om even telefonisch contact te zoeken of te chatten met één van mijn collega's. Is alles inmiddels gelukt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic