1
Vraag
2
Reacties
Klaasmark

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oude klantnr ontkoppelen van ziggo/vodafoon

Kan iemand mijn oude klantnr ontkoppelen van mijn vodafoon ? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @Klaasmark
Ik heb je My Vodafone account ontkoppelt van Mijn Ziggo. Je kunt een nieuw account aanmaken voor mijn Ziggo met een ander e-mailadres. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 🙂

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Klaasmark 

 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Steven kan je een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.
 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @Klaasmark
Ik heb je My Vodafone account ontkoppelt van Mijn Ziggo. Je kunt een nieuw account aanmaken voor mijn Ziggo met een ander e-mailadres. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 🙂

Klaasmark
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Okeee cool dank je wel

Klaasmark
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Owww ik bedoelde eigenlijk dat ik niet met mijn mailadres opnieuw een account kan maken.........

Klaasmark
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat als ik nu nieuw account wil maken om ziggo en vodafoon te koppelen ,nu een ander mail adres moet maken. En ik wil natuurlijk me eigen mail adres gebruiken.... 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je kunt inloggen in My Vodafone (website) en vanuit daar een Ziggo account koppelen @Klaasmark of eerst een account aanmaken voor mijn Ziggo (met een ander e-mailadres) en vervolgens dan koppelen. 

Klaasmark
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waarom kan t niet met mijn eigen mail adres ?

Mijn mailadres is ******** en die gebruik ik voor alles wat ik heb. Moet ik nu een ander mail adres gaan maken om mijn account te koppelen? Ik las juist op de community dat dat niet hoefde?????



Moderator Steven: e-mailadres verwijderd ivm privacy. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hier op de community wordt overal genoemd dat dit een ander e-mailadres moet zijn. Dit is omdat het e-mailadres al gekoppeld is geweest aan zowel Vodafone en/of Ziggo. Hierdoor moet er een ander e-mailadres gebruikt worden @Klaasmark
Ik heb je e-mailadres verwijderd in verband met je privacy. De community is een openbare omgeving waardoor iedereen kan meelezen. Daarom ook altijd het verzoek om dit soort gegevens niet te delen in je topic en alleen delen indien nodig via een privebericht voor de verificatie. 

Klaasmark
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oh ik d8 dat ik nog steedd prive berichten stuurde

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Maakt niks uit, kan gebeuren! Gelukkig zijn wij hier ook alert op 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic