Wendy3
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opheffen blokkade 0900 nummers via Vodafone

Hoi,

Ik heb geprobeerd om via de site de blokkade eraf te halen maar het lukt niet..
Wat kan ik nu doen om de 0900 nrs in te schakelen?

Gr Wendy
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ZiggyItjoe
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Wendy3 ,

Zowel het blokkeren als deblokkeren van 0900-nummers kan je gemakkelijk zelf regelen in My Vodafone. Klik op onderstaande button om direct naar de juiste pagina te gaan.

(De)blokker 0900-nummers

Let op: het blokkeren van alle betaalde nummers kost eenmalig € 17,23 (excl. btw). Blokkeer je alleen erotische nummers? Dan is het gratis. Ook het deblokkeren van 0900-nummers is gratis.

Laat je het even weten als het gelukt is?

Bekijk in context

4 Reacties 4
ZiggyItjoe
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Wendy3 ,

Zowel het blokkeren als deblokkeren van 0900-nummers kan je gemakkelijk zelf regelen in My Vodafone. Klik op onderstaande button om direct naar de juiste pagina te gaan.

(De)blokker 0900-nummers

Let op: het blokkeren van alle betaalde nummers kost eenmalig € 17,23 (excl. btw). Blokkeer je alleen erotische nummers? Dan is het gratis. Ook het deblokkeren van 0900-nummers is gratis.

Laat je het even weten als het gelukt is?

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10870Reacties
  • 1631Oplossingen
  • 1954Likes
Mocht het niet lukken, dan hoor ik het graag Wendy3
Ik zal dan een privébericht naar je sturen. Dan kijk ik met je mee naar de blokkade.
Wendy3
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Ik heb via Facebook jullie een bericht gestuurd omdat het niet lukte en nu is het door jullie opgeheven dus helemaal top?
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10870Reacties
  • 1631Oplossingen
  • 1954Likes
Super 🙂 Wendy3

Uitgelicht topic

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de ni...

Geplaatst in Tips van Vodafone