Ik onderstaande mail ontvangen maar ik begrijp hem niet omdat ik geen abonnement bij heb.
Weet u waar dit over gaat?
Nieuw bericht MV Mijn Vodafone <ah02986@scarlet.be> Do 19-3-2020 02:50
| Geachte heer/mevrouw,
Wij stellen u thans nog eenmaal in de gelegenheid het verschuldigde bedrag van €64,95 uiterlijk een termijn van twee werkdagen te voldoen. Doordat het automatisch incasso het bedrag niet van uw rekening kon afschrijven.
Het openstaande bedrag is momenteel €64,95.
Direct uw rekening betalen? Maak het bedrag over van €64,95 naar ons rekeningnummer: » DE511001 100126226 52983 - Mijn Vodafone « Het bedrag zal worden verhoogd met een buitengerechtelijke incassokosten van €79,95 indien het niet binnen de door ons gestelde termijn is voldaan.
Let op: Als wij uw betaling niet voor 22 maart van u ontvangen, loopt u het risico op een gerechtelijke procedure. Voorkom bijkomende kosten.
Met vriendelijke groeten, Vodafone |
|
|
|