sebastiaandekle

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen ziggo

Goedemorgen,

 

Ik zou graag mijn ziggo account willen ontkoppelen van mijn vodafone account.

 

Sebastiaan

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 795Posts
  • 214Oplossingen
  • 371Likes

Hi @sebastiaandekle
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Hier kan ik je bij helpen! Wanneer we de accounts ontkoppelen, dan moet je je opnieuw registreren voor één van beide accounts met een ander e-mailadres. Hierdoor is de login dus automatisch verschillend. 

Om de accounts te ontkoppelen heb ik wat meer informatie van je nodig. Wil je mij een privéberichtje sturen met de volgende informatie?
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan van de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet, zodat ik voor je aan de slag kan gaan.

sebastiaandekle
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt, ik heb je een privébericht gestuurd!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 795Posts
  • 214Oplossingen
  • 371Likes

Hi @sebastiaandekle

Bedankt voor je privéberichtje! Ik zie dat er 2 Vodafone accounts zijn gekoppeld met Mijn Ziggo. Wat heeft jouw voorkeur? Ik kan het Mijn Ziggo account loskoppelen zodat je je daarvoor opnieuw kunt registeren. De andere optie is dat ik beide Vodafone accounts loskoppel en je daarvoor opnieuw kunt registreren. 

sebastiaandekle
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat laatste, dus beide Vodafone accounts loskoppelen!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 795Posts
  • 214Oplossingen
  • 371Likes

Is bij deze geregeld @sebastiaandekle! Je kunt nu voor beide Vodafone accounts je opnieuw registeren.

Uitgelicht topic