1
Vraag
2
Reageer en help mee
rianka87

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen oude ziggo abonnement

Ik zou graag mijn oude Ziggo abonnement willen ontkoppelen en mijn nieuwe Ziggo abonnement willen koppelen. Alvast bedankt!

4 Reacties 4
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10328Posts
  • 3225Oplossingen
  • 2433Likes

Hoi @rianka87 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1202Posts
  • 334Oplossingen
  • 461Likes

Hi @rianka87, welkom hier!

Het is zeker mogelijk om jouw oude Mijn Ziggo account te verwijderen. Ik help je hier dan ook graag bij. 

Wil je mij hiervoor in een privébericht de volgende informatie toesturen?
Naam contractant:
Adres: 
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:

Nadat het oude Mijn Ziggo account is verwijderd, dan kun je vervolgens zelf het nieuwe Mijn Ziggo account koppelen aan je My Vodafone account. 

Ik zie je privébericht graag tegemoet zodat ik voor je aan de slag kan gaan. Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren 🙂

rianka87
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gisteren de gegevens in een privébericht verstuurd.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1076Posts
  • 195Oplossingen
  • 327Likes

Hey @rianka87. Ik heb de gegevens doorgekregen en je MijnZiggo account is ontkoppeld! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic