Hoi @PimSchalk
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Steven kan je een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Klantnummer
- Bedrijfsnaam
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van bankrekeningnummer bedrijf
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
Ben je niet de contractant van het bedrijf, dan mag de contractant hiervoor contact opnemen.
Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. Let op, in het weekend is hij niet aanwezig, vanaf maandag zal hij je helpen! Een fijn weekend alvast gewenst.
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.
Moderator Steven edit: Gevraagde gegevens aangepast. Gaat om een zakelijke klant.