StefanV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Vodafone en Ziggo

Beste,

ik wil graag mijn Vodafone en ziggo ontkoppelen vanwege verhuizing.

 

Met vriendelijke groet, 

Stefan 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 798Posts
  • 215Oplossingen
  • 372Likes

Hi @StefanV

Ik neem het roer vandaag even van @Steven over. Ik heb de gegevens vanuit jouw privébericht aan hem doorgekregen, zodat ik aan de slag kon gaan. Bij deze heb ik alle producten ontkoppelt van het e-mailadres. Zo kun je met dit e-mailadres een nieuw account aanmaken voor je nieuwe Ziggo abonnement en deze (indien gewenst) uitbreiden met My Vodafone. Wil je liever twee separate accounts, dan kun je je voor beide omgevingen opnieuw registeren met voor elk een apart e-mailadres.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9448Posts
  • 2996Oplossingen
  • 2107Likes

Hoi @StefanV 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en  @Steven  kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9448Posts
  • 2996Oplossingen
  • 2107Likes

Volgens mij zijn te labels een beetje teveel gekozen en veel zijn ook niet van belang bij deze topic. Misschien dat Steven deze kan aanpassen? 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11266Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2122Likes

Hoi @StefanV,
Welkom op de community van Vodafone. Ik help je graag hier mee verder! Kun je mij de gevraagde gegevens die @Energieboy benoemt doorsturen in een privebericht?

@Energieboy goed gezien! Ik heb de labels aangepast 🙂 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 798Posts
  • 215Oplossingen
  • 372Likes

Hi @StefanV

Ik neem het roer vandaag even van @Steven over. Ik heb de gegevens vanuit jouw privébericht aan hem doorgekregen, zodat ik aan de slag kon gaan. Bij deze heb ik alle producten ontkoppelt van het e-mailadres. Zo kun je met dit e-mailadres een nieuw account aanmaken voor je nieuwe Ziggo abonnement en deze (indien gewenst) uitbreiden met My Vodafone. Wil je liever twee separate accounts, dan kun je je voor beide omgevingen opnieuw registeren met voor elk een apart e-mailadres.

Bekijk in context

Uitgelicht topic