Zaerin
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen My Vodafone & Mijn Ziggo

Hi,

 

Onlangs ben ik van mobiel abonnement overgestapt van Vodafone naar Tele2. Echter heb ik thuis nog wel een Ziggo aansluiting. Nu is het zo dat mijn inactieve My Vodafone account gekoppeld staat aan mijn Ziggo account. 

 

Dit is niet meer nodig. Daarnaast heeft mijn vriendin wel nog een vodafone mobiel abonnement op ditzelfde adres. We zouden dus graag haar abonnement aan het ziggo account willen koppelen om zo de dubbele data en movie/series XL nog te kunnen krijgen. Echter lijkt dit niet te lukken zolang mijn inactieve account nog aan Mijn Ziggo verbonden is.

 

Het verzoek bij deze om de koppeling ongedaan te maken, zodat het account van mijn vriendin gekoppeld/toegevoegd kan worden. 

 

Alvast dank!

 

Met vriendelijke groet,

Martijn

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9191Posts
  • 2925Oplossingen
  • 2006Likes

Hoi @Zaerin 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone. 


Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Cecilia er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en @Cecilia  kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra ze dit heeft aangepast zal ze je berichten. Let op, in het weekend is ze niet aanwezig, vanaf maandag zal ze je helpen! Een fijn weekend alvast gewenst. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 88Posts
  • 17Oplossingen
  • 53Likes

Hi @Zaerin, welkom op de Vodafone Community!

 

@Energieboy geeft je al het complete antwoord, super! Alleen moeten we Cecilia vervangen door Alex 😉 Je mag het privébericht naar mij sturen, dan ga ik voor je aan de slag!

Uitgelicht topic