JeffreyvdEng
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Mijn Ziggo en My Vodafone

Goededag,

 

Ik wil graag Mijn vodafone en ziggo accounts weer ontkoppelen.

 

Groetjes,

Jeffrey

2 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9278Posts
  • 2939Oplossingen
  • 2048Likes

Hoi @JeffreyvdEng 

 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en die kan je @Steven  een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. Let op, in het weekend is hij niet aanwezig, vanaf maandag zal hij je helpen! Een fijn weekend alvast gewenst. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11198Posts
  • 1688Oplossingen
  • 2095Likes

Dankjewel voor de gegevens @JeffreyvdEng
Ik heb de accounts van My Vodafone en Mijn Ziggo ontkoppelt voor je. Hierdoor mag een nieuw My Vodafone account aanmaken met het e-mailadres wat je doorgegeven hebt. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden. Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9278Posts
  • 2939Oplossingen
  • 2048Likes

Hoi @JeffreyvdEng 

 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en die kan je @Steven  een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. Let op, in het weekend is hij niet aanwezig, vanaf maandag zal hij je helpen! Een fijn weekend alvast gewenst. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11198Posts
  • 1688Oplossingen
  • 2095Likes

Dankjewel voor de gegevens @JeffreyvdEng
Ik heb de accounts van My Vodafone en Mijn Ziggo ontkoppelt voor je. Hierdoor mag een nieuw My Vodafone account aanmaken met het e-mailadres wat je doorgegeven hebt. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden. Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

Uitgelicht topic