1
Vraag
2
Reacties
Davevdh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onmogelijk om voicemail in te spreken en aan te zetten

Ik bel het voicemail nummer om deze in te stellen maar een Engelse stem zegt dat het niet provided is dus het lukt niet. Wat nu?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Davevdh! Je mag het toestel opnieuw opstarten en daarna bellen met 12331 om de voicemail in te schakelen. Laat je weten of het gelukt is? 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Davevdh 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat Vodafone je voicemail even moet resetten. Bel, of chat, met de klantenservice en vraag of ze je voicemail willen resetten. Als het goed is dan is het probleem opgelost. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Davevdh,
Welkom op de community. Zodra je te horen krijgt dat de voicemail niet "provided" is, betekent dit dat de optie voor de voicemail op niet mogelijk staat bij ons. Ik help je hier heel graag mee verder. 

 

Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
Ik hoor graag van je! Let op, in het weekend zijn wij hier niet aanwezig. Mocht je al contact gehad hebben met mijn collega's, dan hoor ik het natuurlijk ook graag. 🙂 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Davevdh! Je mag het toestel opnieuw opstarten en daarna bellen met 12331 om de voicemail in te schakelen. Laat je weten of het gelukt is? 

Davevdh
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thanks!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic