911Farmer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ongewenst telefoon gedrag.

Vandaag ben ik door 2 personen gebeld die zeiden door mij gebeld te zijn. Dat was niet het geval. Geen phishing gesprek. Maar toch Onhandig!! Hoe kan zoiets ???

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @911Farmer 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend dat mensen vanuit jou nummer gaan bellen naar andere mensen. Hier kan jij niets aan doen, maar Vodafone ook niet. Lucratieve mensen hebben iets uitgevonden waardoor het lijkt dat ze bellen vanaf jou nummer, terwijl dit niet zo is. Als de mensen dan opnemen dan krijgen ze vaak een vreemde engels sprekende man aan de lijn die zegt dat hun ID kaart verlopen is, of een ander (sorry dat ik het schrijf) lul verhaal. 

Jij kan hier niets aan doen, en wat ik zeg, Vodafone ook niet. Je nummer kunnen ze gebruikt hebben omdat deze ergens op internet terecht is gekomen en daarom misbruiken ze hem. Maar het kan ook gewoon toeval en willekeurig zijn dat ze je nummer hebben gepakt. Niets aan te doen, de mensen die je terug bellen maar zeggen dat jij het niet bent geweest en dat ze een volgende keer zeker niet in moeten gaan op vreemde telefoontjes. 

Lang leven de internet en phising people. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic