Steven naar aanleiding van dit topic: https://forum.vodafone.nl/archief-2019-93/gekke-sms-vanuit-vodafone-299247 dat nu gesloten is, met eenzelfde probleem, lukte het me niet om via de site van Vodafone het formulier tot onderzoek op te sturen. Na invullen en verzenden kreeg ik geen bevestigingsmail van Vodafone.
In dat topic vroeg je mij en een aantal anderen, om jou persoonlijk een bericht te sturen met specifieke info die je in je bericht had gezet.
Dit heb ik vandaag gedaan (zoals je aangaf, via een prive-bericht), maar vrij snel daarna kreeg ik een bericht van je terug waarbij je vertelde dat je alleen voor degenen in het topic, die problemen hadden met het opsturen van het formulier, dit wilde doen. Misschien had je even over het hoofd gezien dat ik een van diegenen was
😉Daarna was het niet meer mogelijk om prive daar op te reageren, dus doe ik het maar hier....
Ik was dus een van degenen waarbij het niet lukte om het formulier in te sturen. Zou je nog eens naar mijn bericht willen kijken, het topic even willen nalopen, en mijn verzoek in behandeling willen nemen?
Alvast bedankt,
Martijn