Sinds 25/04 nieuw toestel via Vodafone ontvangen, Iphone 16, alles overgezet op de normale manier.
Enige verschil is van esim nu een simkaart gekregen. Alles geinstalleerd , zelfs de Apple Watch Ultra werkte maar geen 4G/LTE. Wat ik ook probeer (opnieuw gekoppeld , gereset, losgekoppeld , app opnieuw gedownload etc) maar krijg die onesim niet werkend.
De gehele tijd vanuit de watch app de melding : Mobiel netwerk - Mobiel abbonnement : Configureer mobiel netwerk.
Na hier op te klikken moet ik nogmaals klikken op Configureer mobiel netwerk - Dan even geduld en krijg ik chronisch de volgende melding vanuit de link met Vodafone : “ Oeps! Er is een serverfout opgetreden , het openen van deze pagina duurde te lang, We brengen je terug naar de vorige pagina. Als dit probleem zich aanhoudt, neem dan contact op met onze klantenservice”
Boven de pagina staat vf nl
Niets werkt dus hgeb de klantenservice gebeld maar het is een feestdag vandaag (Koningsdag) dus nu maar dit bericht.
Kan het zijn dat met overzetten sim van esi naar simkaart de koppeling met mijn Apple Watch ook verdwenen is ? Hoe krijg ik eea weer geactiveerd en werkend ?
Vodafone HELP !!
het abbo staat uiteraard wel op mijn contracten en facturen.
Ik hoor het graag