1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jorgonesim

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onesim icm Iphone 16 (nieuw toestel)

Sinds 25/04 nieuw toestel via Vodafone ontvangen, Iphone 16, alles overgezet op de normale manier.

Enige verschil is van esim nu een simkaart gekregen. Alles geinstalleerd , zelfs de Apple Watch Ultra werkte maar geen 4G/LTE. Wat ik ook probeer (opnieuw gekoppeld , gereset, losgekoppeld , app opnieuw gedownload etc) maar krijg die onesim niet werkend.

 

De gehele tijd vanuit de watch app de melding : Mobiel netwerk - Mobiel abbonnement : Configureer mobiel netwerk.

 

Na hier op te klikken moet ik nogmaals klikken op Configureer mobiel netwerk - Dan even geduld en krijg ik chronisch de volgende melding vanuit de link met Vodafone : “ Oeps! Er is een serverfout opgetreden , het openen van deze pagina duurde te lang, We brengen je terug naar de vorige pagina. Als dit probleem zich aanhoudt, neem dan contact op met onze klantenservice” 

 

Boven de pagina staat vf nl 

 

Niets werkt dus hgeb de klantenservice gebeld maar het is een feestdag vandaag (Koningsdag) dus nu maar dit bericht.

Kan het zijn dat met overzetten sim van esi naar simkaart de koppeling met mijn Apple Watch ook verdwenen is ? Hoe krijg ik eea weer geactiveerd en werkend ? 

 

Vodafone HELP !! 

 

het abbo staat uiteraard wel op mijn contracten en facturen.

 

Ik hoor het graag

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12631Posts
  • 3631Oplossingen
  • 3322Likes

Hoi @Jorgonesim 
Ik moet je teleurstellen, want als je die melding krijgt dan moet Vodafone je helpen om dit weer op te lossen. Je zal moeten wachten op iemand van Vodafone, die je hier dan komt helpen, en anders wachten tot maandag om ze te bellen via de klantenservice. 

Ik denk dat er zondag wel weer iemand hier online is maar zeker ben ik niet. Het is even vervelend dit weekend, al hoewel ik wel zie dat er mensen van Vodafone actief zijn vandaag. Dan zijn ze er vast morgen, I hope. 

Jorgonesim
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel @Energieboy  ik kijk het even aan tot morgen en anders maandag inderdaad bellen. Hoe weet jij dan dat er iemand van VF bij moet komen ? 

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 95Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes

Hi @Jorgonesim

Ik kom hier even in de lucht om te kijken hoe het ging met je One Number en de activatie hier van. Maar zo te zien is het je gelukt om Onenumber te activeren 🙂 Dat is natuurlijk super fijn! Maar mocht je ons in de toekomst nog nodig hebben, dan weet je ons zeker te vinden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic