Ja, dat heb ik allemaal al gedaan, zucht.
Ik heb wel 1000x jullie stappenplan doorlopen. Ik heb een iPhone 13 met iOS 18.3.2, de laatste update die beschikbaar is. De Apple Watch is bij Apple zelf gekocht in Europa en heeft ook de laatste update gehad.
Afgelopen maandag ben ik wéér naar de winkel geweest, daar heb ik ruim een uur gezeten en hebben alle vier de medewerkers die in de winkel waren zich ermee bemoeit. Er is een sim wissel geprobeerd, dat werkte niet. Ik had zelf ook het stappenplan gevolgd met je telefoon en applewatch uitzetten, de nano sim verwijderen, telefoon weer aan, nano sim er weer in plaatsen en daarna weer de applewatch aanzetten. Dat mocht ook niet baten.
Ik blijf elke keer in dezelfde loop hangen. Nadat ik weer had uitgelegd aan de medewerker dat het niet lukte, zij het niet konden vinden op Google, hebben ze gebeld, daar werd er uiteindelijk gezegd dat het een bekend probleem is en dat er een technische case aangemaakt moest worden. Ik was hoopvol dat er wat zou gebeuren maar die hoop was van korte duur. Het aanmaken van de case lukte niet want ‘computer says no’. Tot slot hebben ze nog contact opgenomen met de managers en ben ik weer naar huis gestuurd zonder oplossing en zonder case.