SD86

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ondersteuning LTE Google Pixel watch

Wanneer gaat Vodafone ondersteuning bieden aan smartwatches met LTE zoals Samsung, Google Pixel etc.?

8 Reacties 8
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3029Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @SD86

Helaas heb ik daar geen concreet antwoord voor je op. Onderstaand statement is nog steeds van toepassing: 
Voorlopig biedt Vodafone geen ondersteuning voor de e-sim op smartwatches. Uiteraard volgen wij ontwikkelingen in de markt en kijken daarbij naar de wensen van de klant. Indien wij ons aanbod hierop aanpassen zullen wij onze klanten hierover informeren. 

Hopelijk valt hier in de toekomst positief nieuws over te melden.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hi @SD86 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, Vodafone heeft nog geen Apple Watch acceptatie en dan komt er iemand die een vraag heeft over Google Pixel Watch. Laten we hopen dat Vodafone met deze Watch wel meer vaart heeft 😉😎, Sluit me volledig aan bij het bericht van Cecilia. 

SD86
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beetje jammer van het antwoord, maar was te verwachten. Jammer dat dit zo lang moet duren en Vodafone als laatste provider achter de feiten aanloopt. 

 

Thanks voor je reactie @Energieboy 

PeterGls

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Cecilia, of collega: is er al op korte termijn ondersteuning van de Google Pixel Watch LTE te verwachten? Zo niet dan is dat voor mij een reden om over te stappen naar T-Mobile want ik zie op het forum van hen dat het met een T-Mobile abonnement wel werkt. Ben benieuwd in hoeverre Vodafone dit kan regelen, in Duitsland staat Vodafone namelijk wel bij de ondersteunde providers.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3029Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @PeterGls, welkom hier!

Ik kan zelf ook niet wachten totdat deze mogelijkheid beschikbaar wordt! Helaas heb ik nog geen andere informatie om te delen. Sorry! Zodra er ontwikkelingen zijn op dit gebied zullen we dat ook zeker delen 🙂

PeterGls

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Cecilia, is er inmiddels al meer bekend over jullie ondersteuning van een e-sim in de Google Pixel watch LTE?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Nee @PeterGls 
Daar is nog niets van bekend. Net zoals de Apple Watch nog niet 😞 

rgommers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ondertussen zijn we al in Feb 2023, dus blijft de vraag: wanneer gaat Vodafone NL eSIM ondersteunen voor smartwatches? Er komen steeds meer klanten dien deze functionaliteit willen! Waarom duurt dit zo lang? Ander providers lukt het wel, en zelfs andere Vodafone divisies zoals Vodafone DE biedt het aan. Waar wacht Vodafone NL op?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic