1
Vraag
2
Reacties
HansHvA

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onbereikbaar voor Vodafone abonees

Sinds de overstap van Vodafone naar T-mobile (door mijn werkgever) ben ik niet bereikbaar voor Vodafone abonnees. Na lange tijd van onderzoekjes van T-mobile komen zij tot de conclusie dat het het probleem bij Vodafone zit. Zie mijn topic bij T-mobile op https://community.t-mobile.nl/mobiel-netwerk-347/nummer-niet-bereikbaar-324162?postid=1586912#post15...

Graag hoor ik uw reactie.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @HansHvA 

Welkom op de Vodafone Community!
Ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk vervelend is en je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben.
Hoe graag ik het ook wil oplossen voor je, dient T-mobile een onderzoek aan te maken betreft nummerportering niet correct verlopen is.
Dit is helaas niet iets wat ik voor je kan doen. T-mobile dient het onderzoek aan te maken omdat het nummer nu bij hun zit.
Wij kunnen niet controleren waarom het niet werkt op jouw nummer of waar het mis is gegaan omdat je nummer niet actief is bij ons. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @HansHvA 

Welkom op de Vodafone Community!
Ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk vervelend is en je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben.
Hoe graag ik het ook wil oplossen voor je, dient T-mobile een onderzoek aan te maken betreft nummerportering niet correct verlopen is.
Dit is helaas niet iets wat ik voor je kan doen. T-mobile dient het onderzoek aan te maken omdat het nummer nu bij hun zit.
Wij kunnen niet controleren waarom het niet werkt op jouw nummer of waar het mis is gegaan omdat je nummer niet actief is bij ons. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heeft T-mobile een onderzoek aangemaakt @HansHvA?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic