1
Vraag
2
Reacties
echtefries

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onbekend nummer +22

Ben al 2x gebeld met een buitenlands nummer, telefoon gaat 1x over zonder beltoon.
Op het www. Staat : NOOIT TERUG BELLEN!!!!!!!!!!
in mijn geval was het nummer: +222 35 17 88 04

54 Reacties 54
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor het doorgeven @MLPValley

Erwtenschieter

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Word de hele tijd gebeld door een nummer uit Mali met dit nummer ‭+223 76 18 74 62‬ per ongeluk met het nummer kopieëren terug gebeld voor 2 seconden. Gelijk hoorde ik al een een bandje lopen. Heb hem gelijk uit gedrukt, weet nu niet wat de consquenties zijn voor mij, denk alleen een hogere telefoonrekening voor 2 seconden per ongeluk bellen...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Erwtenschieter 
Als het goed is, hoor je als eerste dat je gaat bellen naar een buitenlands nummer. Dit hebben wij namelijk zo ingesteld om je te waarschuwen voor hoge kosten. 
Zie je op dit moment kosten buiten de bundel staan in My Vodafone?

Erwtenschieter

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven wrote:

Hoi@Erwtenschieter 
Als het goed is, hoor je als eerste dat je gaat bellen naar een buitenlands nummer. Dit hebben wij namelijk zo ingesteld om je te waarschuwen voor hoge kosten. 
Zie je op dit moment kosten buiten de bundel staan in My Vodafone?

U heb gelijk, zie op mijn app dat ik geen kosten heb gemaakt voor een paar seconden internationaal bellen, goede service van vodafone!!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen@Erwtenschieter!

RickRH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zojuist ben ik ineens gebeld vanuit Comoren, tel nummer: +269 347 1430

Ging één keer over - dus deze kan denk ik ook wel op de lijst (via Google hier uitgekomen).

J-Hola

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog een nummer voor de lijst: +269 361 93 01

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Nummers zijn aangemeld. Dank voor het doorgeven!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@J-Voda het is helaas niet toegestaan om de naam Vodafone te gebruiken in je username (of een gedeelte daarvan. Heb je een andere  username dan pas ik het graag voor je aan.

J-Hola

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

No een nummer (zojuist weer gebeld) +269 349 22 83.

@Steven je mag mijn gebruikers naam aanpassen naar J-Hola

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super ik heb hem aangepast @J-Hola en het nummer intern aangekaart.

Runner2502

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eigenlijk, en gelukkig ben ik altijd verschoond gebleven van dergelijke zaken. 

Vandaag echter twee keer al een nummer uit Tunesië. Beroepshalve weet ik dat ik af moet blijven van mails van onbekenden, en ook telefoonnummers van onbekenden. Maar delen kan geen kwaad. 

+216 50 205 285

Ik heb bovenstaand nummer op mijn zwarte lijst gezet, en hoop nu bevrijd te zijn, in elk geval van dit nummer. 

Wellicht kan het bovenstaande nummer ook aan de zwarte lijst bij vodafone komen. 

Alvast mijn dank. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Genoteerd! Dankjewel @Runner2502 !

wendy19283

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vandaag voor het eerst uit het niets 2 keer gebeld vanuit Tunesië. Telefoon gaat maar 1 of 2 keer over. Ik heb natuurlijk niet opgenomen. 

 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

@ allen! 

Bedankt voor jullie veelvuldige meldingen van al die onbekende nummers waar jullie door lastig gevallen worden. Wij begrijpen dat dit uitermate vervelend is, en zijn dankbaar voor alle pro-actieve meldingen hiervan. Echter, we merken dat de Community overspoeld wordt met diverse losse topics met verschillende voorbeelden van deze nummers. Om de informatie gecentraliseerd en overzichtelijk te houden willen we jullie vragen om (in het vervolg) je melding van een telefoontje door een onbekend nummer, te plaatsen in/onder het officiële (moderator) Wangiri- topic: https://forum.vodafone.nl/privacy-veiligheid-61/gemist-telefoontje-of-een-sms-uit-het-buitenland-bel...

We hebben alle losse nummers in de tot nu toe geopende topics intern genoteerd. Echter, we delen deze lijst niet (meer), omdat we niet openbaar willen maken welke nummers bekend zijn en welke niet. We zullen in de loop van deze week alle losse topics over dit onderwerp gaan sluiten en archiveren. Eventuele opmerkingen, nieuwe meldingen of andere vragen kunnen dus vanaf nu gesteld worden in eerder genoemd topic: https://forum.vodafone.nl/privacy-veiligheid-61/gemist-telefoontje-of-een-sms-uit-het-buitenland-bel...

Alvast bedankt voor jullie begrip en medewerking! 🙂 

Groetjes, Serkan, Steven en Sharon 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic