1
Vraag
2
Reacties
Jasper22

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe simkaart

Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon en simkaart bestelt maar de simkaart werkt nog niet. Nu heb ik gelezen dat ik die zelf ook kan activeren ik heb nog geen account maar als ik deze aan probeer te maken krijg ik na het invullen van de verificatie code dit bericht : Dat ging niet goed. Wil je het later nog eens proberen. Moet ik gewoon afwachten tot de website wel werkt of is er een ander mogelijke oplossing

 

Mvg Jasper

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens. Ik zie dat je nummerbehoud hebt aangevraagd. Op 16-09 zal je nummer in de loop van de ochtend overgezet worden. Tot die tijd blijf je bereikbaar op de simkaart van je huidige provider. Als je op de 16e ervaart dat je geen service meer hebt, dan is je nummer overgezet naar ons. Je mag dan het simkaartje van ons in het toestel stoppen en even een aantal keer opnieuw opstarten. Je ziet dan vanzelf het netwerk in beeld verschijnen @Jasper22.
Als het goed is, heb je ook een SMS ontvangen met de deze datum waarop je nummer overkomt. Je gaat nog een SMS ontvangen over het tijdstip. Zodra je nummer over is naar ons, kun je een My Vodafone account aanmaken. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Jasper22,
Welkom p de Community van Vodafone! Dat is raar! Is je nummer al actief bij ons? Ik kijk graag met je mee naar het activeren van je simkaart en het aanmaken van een My Vodafone acoount.
Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- Simkaartnummer (begint met 893)
- E-mailadres voor My Vodafone
Ik hoor graag van je! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens. Ik zie dat je nummerbehoud hebt aangevraagd. Op 16-09 zal je nummer in de loop van de ochtend overgezet worden. Tot die tijd blijf je bereikbaar op de simkaart van je huidige provider. Als je op de 16e ervaart dat je geen service meer hebt, dan is je nummer overgezet naar ons. Je mag dan het simkaartje van ons in het toestel stoppen en even een aantal keer opnieuw opstarten. Je ziet dan vanzelf het netwerk in beeld verschijnen @Jasper22.
Als het goed is, heb je ook een SMS ontvangen met de deze datum waarop je nummer overkomt. Je gaat nog een SMS ontvangen over het tijdstip. Zodra je nummer over is naar ons, kun je een My Vodafone account aanmaken. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic