1
Vraag
2
Reacties
ricardodevries

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe esim activeren

Goedemorgen (op de valreep) allen,

 

Eergisteren via My Vodafone een esim aangevraagd ter vervanging van mijn fysieke simkaart. Deze netjes geactiveerd op de iPhone 13 dmv. de QR code en daarna gebeld met de klantenservice waar ik mijn gegevens, het esim nummer en randzaken moest opgeven in een menu. De activatie zou volgen na ongeveer een uur. Dit is helaas tot op heden niet gelukt, inclusief een herstart van de telefoon zoals aanbevolen.

In mijn vodafone zie ik de esim ook niet staan en alleen de fysieke sim kaart. Welke andere acties kan ik nog proberen om een esim te activeren? Het menu aan de telefoon lijkt niet echt gebruiksvriendelijk omdat ik op geen enkele manier doorverbonden kan worden met een medewerker van Vodafone. Daarom probeer ik het forum.

 

Alvast bedankt voor de inzet en moeite om dit bericht te beantwoorden.

 

 

Groeten,

Ricardo

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 16Posts
  • 5Oplossingen
  • 6Likes

@ricardodevries He Ricardo! Van de valreep van gisteren naar bijna een halve dag later, hulp staat hier natuurlijk klaar 🙂 
Ik zie onder jouw nummer inderdaad de eSIM aanvraag en heb deze direct kunnen activeren. Mogelijk is een herstart van je toestel nog nodig mocht er iets niet functioneren. 
 

Bekijk in context

ricardodevries
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel Paul – Na restart werkt het perfect. Groeten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 16Posts
  • 5Oplossingen
  • 6Likes

@ricardodevries He Ricardo! Van de valreep van gisteren naar bijna een halve dag later, hulp staat hier natuurlijk klaar 🙂 
Ik zie onder jouw nummer inderdaad de eSIM aanvraag en heb deze direct kunnen activeren. Mogelijk is een herstart van je toestel nog nodig mocht er iets niet functioneren. 
 

ricardodevries
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel Paul – Na restart werkt het perfect. Groeten.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 16Posts
  • 5Oplossingen
  • 6Likes

@ricardodevries Super dat het na een herstart gelukt is! 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic